Furutec Sratos Hi-end DAC - Jelenlegi ára: 299 000 Ft

2020. június 25., csütörtök

Eladó egy kifogástalan karc mentes pár alkalommal használt Hiend DAC. DSD dekolási lehetőséggel lemezjátszó MM és MC bemenettel.
/lemez gyüjtemény digitális átirására a lehetőleg a mai elérhető legjobb minőségben. Én is erre használtam a kb 30 féltve őrzött lemezemet mentettem igy át szenzációs minőségben . MIvel végeztem az átmentéssel /Linn Sondek Ortofon /ezért vált eladóvá majd később a lemezeimmel együtt. /
Interneten minden adat teszt megtalálható a készülékről. Jelenleg 1160 font   illetve itthon 496 ezer ft-tól 546 ezer forintig árulják .
Mivel kopó  forgó alkatrészt nem tartalmaz ezért gondolom nagyon méltányos az új árnál 200 ezer ft-tal olcsóbban árulni. Aki ilyet szeretne annak jó vétel lehet, egy TEAC vagy Marantz DAC áráért viszont minőségben tudásban a közelébe sincs egyikse mert kipróbáltam.


Jelenlegi ára: 299 000 Ft
Az aukció vége: 2020-06-25 13:08 .

0 megjegyzés: