Erdélyi bivalybőrös-Légpuska dugattyúbőrtömítés,FÉG LG-LP típusokhoz-olcsóbban! - Jelenlegi ára: 6 900 Ft

2019. november 30., szombat

Az 1-2- 3. -4. képeken látható eredeti FÉG  által gyártott LG/LP export bivalybőr dugattyútömítés, amik magukért beszélnek-a terméknek nem kell  reklám. A termék bemutatása céljából került ki a tároló zacskóból, az utolsó két kép mutatja a "letartalékolt" állapotot. Aköztes képek szemléltetésképpen-elrettentő pédaként kerültek fel-a "mit-ne?! "-témakörben
Álljanak itt  korábbi vásárlók tapasztalatai a termékkel kapcsolatban:
Pityesz12-Budapest:
"A tömítést személyesen szerettem volna átvenni, kézbe véve már ránézésre is komolyabb darabnak tűnt, mint amikkel eddig találkoztam különböző boltokban és piactereken. Egy FÉG-"Nagymarla" légpuskába akartam egy tartós darabot, mert a korábban rajta lévő műanyag már kopott volt, ezért a dugattyúfej átalakítódott Norica Dragon típuséra, de az is 500 lövés leadása után -, azon túl hogy már nem tartotta meg a nyomást-nagyon hangos volt. Mivel a dugattyúm nem volt alkalmas a bőrtömítés fogadására, így vásároltam egy másik dugattyút is- és a Mester útmutatásai alapján beépítettem, aki még a kellő mennyiségű marhafaggyút is biztosította hozzá. 1500 lövésen vagyok túl és valójában egyre csak jobb lesz a pontosság tekintetében a  légfegyverem! Ilyet e tömítés használata  előtt nem tapasztaltam, mert az addig beépített tömítések rendre-és gyorsan! - tönkrementek! Elsőre az árát-bevallom-sokallottam, mert 3 másik darab is kitelt volna belőle, de most utólagosan  nézve a beépítéséből származó előnyöket-akár  a dupláját is megéri! Legalább ugyanennyit költöttem eddig el a használhatatlan darabokra-persze, az időmet és az utánajárást nem számítva plusz a légfegyver állandó szét-és összeszerelgetésével  feleslegesen eltöltött időt, ami nem tett jót a csavaroknak, csapoknak sem! A tömítés mindig azonos lövedéksebességet biztosít: +/-2m/s, így a beállítások mindig használhatóak, továbbá  a hőmérséklet ingadozásaira sem érzékeny, mint  a korábbi műanyagok, amiket be kellett "melegítenem " a lövészet előtt. Ami a legfontosabb, hogy a szomszédom kutyáját sem zavarja a légpuskahasználat, mert sokkalta csendesebbé vált az üzeme-így engem sem bosszant a folyamatos  kutyaugatás, ami a lövészetemet kísérte! Ezt a dugattyútömítést egyszer kell megvásárolni-szakszerűen beépíteni és  jó pár 10x100 ezer lövés leaadásáig el lehet felejteni a tömítési gondokat-ahogy látom! Köszönöm! "
A következő leírás-akitől az utolsó 3 kép is származik:
Á. Sándor, Mosonmagyaróvár
A FÉG légpuskám már nagyon gyenge volt, a lövedéke sokszor visszapattant a célról, ezért vettem bele egy másik dugattyú tömítést-boltból. Ami  beszereléskor gyanús volt, hogy nagyon könnyen belement  a helyére. Alig 70-et lőttem talán és a  légpuska csattogni kezdett, mint szerzetes kolostor lámpaoltás után. Mivel  a fegyverekhez nem értek "hardverileg" így különböző fórumokon és szaktopikokban kértem segítséget a tünetre, ahol megállapították, hogy  a  légfegyver sűrítő része nem dolgozik, nincs benne "szufla". Ezt lehetetlennek tartottam, mivel 3 nappal  előtte cseréltem! Szétszedtem és csúnya látvány fogadott-erről képeket is csináltam. Kínomban már minden idevágó részt elolvastam és egy légfegyverekkel foglalkozó szaktopikban találtam leírást és dicshimnuszokat  erről az "erdélyi bivalybőrösről". Fenntartásokkal fogadtam a megélt csalódások után a sok szépet és jót, amit a "Zen és a .. "topikban olvastam, gondolván: Megint egy új "esti mese-átverős duma", aztán megint csak ott leszek majd, ahol elkezdtem, de nem maradt más alternatívám több.. Megvettem, beszereltem az eladó utasításait követve.. és húúúúú! Ez  a "cucc" a  tömítések "olcpájsz"-a! (Bizonyíték, nem ígéret! ) .. hogy 20m-ről nyílttal 5/4-szer megvan a kóláskupak! Ilyen lőélményem sose volt  előtte, s a puska is sokkalta erősebb lett! "
szimizso1 2015. 06. 20
"Egy rendes bivalybőrös tömítés meghozza az eredményt. Nem az agyonfőzött, hanem a hidegen kezelt vazelines. A szegecset jól meg kell húzni, hogy ott se menjen el a levegő. Én  is csak itt tömjénezném , de hidd el, nagyon jó a konstrukció! A bivalybőrös megoldás  egyenesen Isteni !.. "
P. Zoltán, Rábacsécsény: "Amikor a műanyag  már régen elporladt , a bivalybőrös még mindig csak röhög rajta bőven , hogy: Mi van műanyag ? Nem bírod a strapát!?. Nagyon  király cucc! "
K. Tamás, Csongrád
"Ha csak 1 db FÉG légpuskád van, már akkor is megéri beinvesztálni egy ilyen dugattyútömítésre, nekem 2 kellett, mert a TEX légpisztolyomba is ez került a műanyag helyett. Négy pontban, ahogy én látom:
-egy életre való!
1, Sosem kopik el
2, sosem szakad le
3, mindig a legoptimálisabb kompressziót tudja, mivel a túllógás miatt  mindig kitölti a rendelkezésre álló teret
4, a 3. pont miatti csendesebb üzemmód, nincs csattanás, nincs rezonancia-én duplarugóval szereltem egy LG527-be-és  a hangja alapján még egy szimplarugósnak se tűnik, de erőre meg ott van a legálon.
Privát, magán aukció! Sem termékcsere , sem pénzvissazfizetési lehetőség nincs-a vevő ezt licitjével vásárlásával tudomásul vette és megértette..

Jelenlegi ára: 6 900 Ft
Az aukció vége: 2019-12-21 16:40 .

0 megjegyzés: