DJI MAVIC AIR DRÓN 2 AKKUVAL! - Jelenlegi ára: 230 000 Ft

2019. augusztus 30., péntek

Eladó DJI Mavic Air drónom, amely összesen 4x volt használva!
Eladás oka: Korábban már volt egy Phantom III drónom, amit repülés közben elvesztettem és rájöttem, hogy a mostani drónomat emiatt meg nem merem használni... : )
Minden gyári tarozékával, dobozában, távirányítóval, pótszárnyakkal stb.. 2db Akkuval!
Fizetés és átvétel lehet bárhogyan, de a drón jellegéből fakadóan én a személyes átvételt javasolom, mivel akkor a vevő látja és ki tudja próbálni, hogy hibátlan. Amennyiben csomagküldő szolgálattal szeretné a vevő (akár előre utalással, akár utánvéttel), amint feladtam a drónt nem vállalok érte felelősséget és nem is veszem vissza, hiszen még egyszer mondom a saját tapasztalatom az, hogy már az első használatnál is egy avatatlan kéz könnyen elhagyja vagy kárt okozhat benne!  
Maga a drón egyébként a legkönnyebben használható fajták közé tartozik, rengeteg szuper felvételi lehetőséggel. Hordozhatóság szempontjából nincs ennél jobb és aki rohangált már nagy drónnal az tudja, hogy ez mennyit számít! Én mindenkinek ezt ajánlom, aki nem professzionális szinten akarja használni, de még azon a szinten is megállhatja a helyét.  

Jelenlegi ára: 230 000 Ft
Az aukció vége: 2019-09-20 11:36 .

0 megjegyzés: